Men vad F-A-N, jobb igen!


Hm, detta är nästan inte sant! Man skulle kunna tro att jag inte har något liv. Klockan är 20.00 och jag är återigen på jobbet, trots att jag egentligen har semester!

Jag har bara två veckors semester (alla andra på avdelningen har tre eller fyra veckor). Denna veckan, som är min andra semestervecka, har jag telefonjouren för logistik (det är bara jag och min chef som har telefonjour under semestern).  Idag kl. 16:00 ringde en av kunderna och ville ha avrop flyttade. - Med andra ord fick jag snällt lägga mina målargrejor åt sidan och åka hit, så här sitter jag nu en kväll för tredje gånger under min semester!

Det tråkigaste är att jag egentligen skulle ha åkt och tittat på "Mama Mia"på utomhusbio nu ikväll tillsammans med min mamma och hennes kompisar. Något som jag tyvärr inte hinner till nu :o(   Skit med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0