Utomjordingar och oliver

Jag har hört och läst om människor som påstått att de har blivit bortförda av utomgjordingar; Att de helt plötsligt har kvicknat till och insett att de har förlorat flera timmar av sitt dygn och att de inte vet var de har varit eller vad de har gjort under denna tiden. Jag hade nyss en sådan episod i mitt liv: Miami Vice började sändas på TV och jag kom då underfund med hur mycket klockan var. Jag hade annars uppfattningen om att klockan var 1,5 -2 timmar tidigare på kvällen. Ett jäkla sug efter oliver hade jag också helt plötsligt, vilket fröken chokladälskare annars aldrig brukar ha! (Nu tror jag INTE att jag har haft påhälsningar av utomjordingar, så ni behöver inte ringa till psykakuten! Och hade jag nu haft utomjordingar på besök, vilket jag alltså inte tror, varför skulle de då göra mig sugen på oliver?)

Så nu sitter jag här och äter oliver och undrar vad tusan tiden tog vägen? "Hon måste ha somnat", tänker ni...men nej, så är inte fallet. Jag, fröken insomnia (jag är många fröknar, hihi), har suttit upprätt i soffan framför datorn sedan jag mer eller mindre kom hem ikväll.  Förmodligen har jag bara förlorat mig i cybervärlden och inte insett hur klockan har tickat.  Trots allt känns det skumt...det känns som att flera timmar bara har försvunnit..."Poff".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0