Lärling: Byta däck

I helgen var mamma på weekend i Malmö. När hon på söndagsmorgonen kom ut till bilen i parkeringshuset hade hon haft inbrott och ena rutan var sönderslagen.

Eftersom Jamie har köpt en ny Mercedes, stod hans gammla "Nisse" hemma hos mamma. Mamma behövde ju nu en bil att tillfälligt köra, så hon lånade Nisse, men den hade inga vinterdäck. Så i söndagskväll gjorde jag mamma till min lärling och visade henne hur man byter däck!
 


Titta Lillstrumpa vad duktig vår mor är. Med min hjälp bytte hon alla däcken själv!




Kommentarer
Postat av: Maria

Det är en helt ny upplevelse att ha en karl som kan laga mat :)

Tråkigt att du är så sjuk. Hoppas att du blir bra snart!

Vad ska du hitta på till helgen då?



Jag kan inte kommentera i din blogg från jobbet, bara läsa. Annars hade du fått fler kommentarer under dagens lopp :)

2008-12-18 @ 17:33:59
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Grattis till att ha hittat en karl som känner sig hemma i köket! :D



Blä, det är tråkigt att vara sjuk! Speciellt nu i juletider! Men jag r på bättringsväg nu i alla fall och tror att jag kommer att vara på benen fullt imorgon igen.



Hihi, ingen fara...kommentera du när du kan/vill bara! :o)

2008-12-18 @ 17:39:59
Postat av: Jeanna

Glömde ju svara ang. helgen: Jag ska upp till Växjö och mannen min! Vad ska du själv hitta på?

2008-12-18 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0