Julrush... Aaaahhh!

Fröken insomnia har åter igen varit i farten... Jag och Christoffer la oss någon gång strax efter tre inatt men jag kunde som vanligt inte somna. Till slut lyckades jag men fick bara ett par timmars sömn innan jag åter igen var klarvaken. I morse hade jag myror i kroppen och det slutade med att jag stack ut på stan och passade på att handla årets sista julklappar medan Christoffer fortfarande sov.

Jösses vad folk det var på stan! Ni som känner mig vet att jag starkt ogillar mycket folk i affärer och att vänta! - Alla dessa köer, trodde jag skulle få krupp till slut (men jag får skylla mig själv om jag är ute och handlar sista söndagen innan jul!). Hur som helst så hittade jag allt jag var på jakt efter och jag är nu klar med årets julklappar. Hittade två till farmor och farfar, tre till Christoffer och en till Lukas. Hm, Lukas hade jag egentligen handlat klart till men jag hittade något fint i Gripsholms butik och jag kunde då inte motstå att köpa det. Är jag en snäll faster eller vad? -Den pojken kommer att få många paket! :o)

Egentligen skulle vi i familjen inte handla julklappar till varandra i år; Ingen utav oss behöver eller vill ha något och det känns då onödigt så vi kom överens om att bara handla något symboliskt för någon hundralapp (det var bara Lukas som skulle få "riktiga" julklappar). Jag kan ju nämna att jag spräckte den budgeten flera gånger om i England och Irland! När jag kom hem med alla paketen till mamma igår tittade hon med stora ögon på mig och utbrast: "Hur mycket har du handlat för egentligen?" "Äääähhh...mycket!" Fast, jag har handlat speciella saker till alla: Mamma, Jamie, Cecilia, Lukas och Christoffer, alla ska de få presenter som kommer från hjärtat som är inhandlat under resans gång.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack så mycket för det varma välkomnandet! Va fint att alla får en julklapp från hjärtat. Det betyder ju så mycket mer. Tack detsamma hoppas ni får en helt underbar jul med mycket kärlek=)! Kramar Lollo

2008-12-22 @ 13:53:32
URL: http://louisan.bloggagratis.se
Postat av: Jeanna

Tack, själv Lollo! :o) Presenter från hjärtat anser jag är mer "speciella". Kram och ha en underbar Jul!!

2008-12-22 @ 13:59:06
Postat av: Maria

Vi "vuxna" (ja, jag känner mig inte speciellt vuxen men jag räknas ju dit ändå...) köper bara för en liten summa med. Men så hittar man nåt som man verkligen känner att man vill ge så spräcker jag med den budgeten direkt :)

2008-12-22 @ 18:43:46
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Jag brukar ofta råka ut för det där: Att man hittar något som man känner skulle vara perfekt till någon, så man köper det... Men, jag lägger gärna pengar på nära och kära. :o)

2008-12-23 @ 01:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0