Årets första julkort

Idag fick jag och Christoffer (jajemensa, ditt namn stod med på kortet!) årets första julkort: Från Hanna (min nästkusin), Mikael (hennes sambo) och Ebba (deras lilla bebis). Så sött! :o)  Tillsammans med julkortet vad även en inbjudan till Ebbas dop i januari. Jag har ännu inte varit och hälsat på dom sedan Ebba föddes så det ska bli kul!

Sjäv har jag skickat ut en hel hög med julkort till min familj och mina vänner i år, har nog aldrig skickat så många innan tror jag. (Jag hittade fina julkort i England som jag köpte.) Om jag ska vara ärlig tycker jag att  det är en fin handling att skicka julkort; Att välja ut kort som man känner representerar en själv (vackra eller roliga) och som man sedan skicka till nära och kära. -För en ytterst liten summa pengar kan man skicka en tanke till någon och göra personen/personerna i fråga uppmärksam på att de finns i ens tankar.

Kommentarer
Postat av: Marina

vet inte om du sett julkortet jag skickade till dig på mailen? Jag kom på för sent att skickade så då tänkte jag att på mailen kommer de ju snabbt fram! =)

Kram

2008-12-20 @ 09:40:20
Postat av: Jeanna

Joda, jag fick din familjs hälsning på mailen. Tack så mycket!

2008-12-20 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0