Vad ser han hos henne?

Oftast när man träffar ett par kan man förstå vad de ser hos varandra eller varför dom är ihop. De har samma karisma, intressen, personligheter eller något annat som för dom samman. Jag vet att det jag nu säger förmodligen låter väldigt ytligt, men jag kan inte låta bli. Trots allt är det så jag tänker och känner...

Jag känner ett par via en tjejkompis. Det är inga jag umgås med direkt men jag stöter på dom ibland och vi träffas på fester och dylikt. Killen i fråga ser bra ut, är charmig, social och smart. Hans tjej å andra sidan, som han har varit tillsammans med i flera år, är raka motsatsen. Hon ser väldigt alldaglig ut, är en jädra bitch, hennes sociala kompetens är inte den bästa och hon långt ifrån smart. Ibland kan hon säga och göra saker som få mig att tro att hon driver med mig för så jädra korkad kan man bara inte vara! (Tyvärr har jag förstått att hon faktisk är så korkad och att hon inte det minsta driver med sin omgivning.) När jag möter detta paret dyker alltid samma tanke upp i mitt huvud: Vad ser han hos henne? Han hade kunnat få en så mycket bättre tjej...

Ett tag tänkte jag att hon kanske är en jäkel i sängen och att det är det som han får ut av henne? Men på en av de senaste festerna berättade hon på fyllan att de knappt hade sex med varandra längre och att hon inte var speciellt intresserad utav sex. Ärlig talat, jag får bara inte ihop det paret!

Kommentarer
Postat av: emma

Hmm några man känner?

2009-05-04 @ 18:48:26
URL: http://emmisenslilla.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Men Emma, det där vill jag varken bekräfta eller dementerar, vill inte hänga ut personer med namn här. Tycker du att det stämmer in på någon som du vet jag känner så kanske det är rätt personer, tycker du inte att det stänner in på någon du känner till så känner du dom förmodligen inte.

2009-05-04 @ 19:13:12
Postat av: Emma

nu blir jag nyfiken...kan du inte bara säga om jag känner dem. Gör jag inte det så är det ju skit samma....=)

2009-05-04 @ 20:27:53
URL: http://emmisenslilla.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Hihi, ledsen men då får du allt ta och vara nyfiken. Men om du tänker efter så vet du svaret...

Inte för att jag har problem med att stå för det jag tycker och tänker, men när det gäller inlägg av negativ anda har jag lovat mig själv att inte uppge namn på personer (så vidare de inte är kändisar som självmant då har valt att befinna sig i spotlighten).

2009-05-04 @ 20:51:06
Postat av: Anonym

Hoppas inte det är mig du känner så inför..för i så fall hoppas jag att du är så pass ärlig att du säger det...

2009-05-04 @ 21:44:18
Postat av: Emma

Vi har ju inte varit på fest med varandra på evigheter så det är väl inte jag? =(

2009-05-04 @ 21:46:07
Postat av: Jeanna

Hihi, äh??? Tycker du att det stämmer in på dig och Robban menar du? Ursäkta mig Emma, men...menar du att du ser du dig själv som alldaglig, bitchig, korkad och har dålig social kompetens samt ointresserad av sex?

2009-05-04 @ 22:06:12
Postat av: jag

hmmm det där låter ju som jag....



hm måste säga att det väckte en och annan tanke när jag funderat en stund.

2009-05-04 @ 23:39:29
Postat av: Jeanna

Hmm, vilken är detta nu da? Hihi, det var då värst vad folk helt plötsligt känner sig träffade? Några mer som vill vara med oss gissa på sig själv?

2009-05-05 @ 00:12:02
Postat av: Maria

Det är definitivt inte jag :D

2009-05-05 @ 09:39:24
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Nää Maria! Hihi, men jag anser att det är komiskt att olika människor anser att denna beskrivning stämmer in på dom! Vad har man för syn på sig själv och sitt förhållande om man gör det?

2009-05-05 @ 10:22:11
Postat av: Emma

Jag ser inte mig som de sakerna..Men man kan ju inte veta om du tycker det. Vi har ju inte haft kontakt på ett tag...

2009-05-05 @ 13:18:58
Postat av: Maria

Nej, det är konstigt att folk tar åt sig. För om man gör det har man väl funderat lite själv på om man verkligen är sån/har det så?

2009-05-05 @ 14:49:55
URL: http://thisismaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0