Uppraggad på Maxi

Igår kväll när jag var och handlade på Maxi blev jag uppraggad av en mörkhårig och brunöggd man i 35-40 års åldern. (En sådan man min mamma alltid har tyckt att jag ska ha, hihi.) Rätt kul faktiskt, det är några år sedan jag blev uppraggad i en matvaruaffär senast... Nu har ju jag redan min lille älskling så jag var inte intresserad, men det är ändå smickrande att bli uppmärksammad bland mjölkprodukterna på Maxi...

Min mamma har alltid tyckt att jag ska ha en någora år äldre man som gärna får vara brunöggd ocg mörkhårig. Sist jag var singel fick hon för sig att försöka para ihop mig en en spansk katolsk präst... Hrm, jag fick ju då påpeka att det var ju snällt av henne att tänka på mig men att katolska präster inte gå ha flickvänner/fru... *Skrattar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0