Sömntuta

Som ni alla vet har jag forfarande sömproblem. Jag har svårt för att sova och bruka vakna flera gånger varje natt. Innan har jag haft insomningtabletter, men för en månad sean fick jag riktiga sömntabletter. Jag har inte tagit dessa tabletter innan men igår kände jag att jag behövde sova och eftersom det är helgat idag hade jag inget som direkt behövde göras så jag tog en. Jöses, jag somnade snabbt och vaknae inte förrän klockan var närmare tolv idag. Jag trodde kolockan visade fel när jag vaknade och tittade på den. Jag är fortfarande helt groggy av tabletten, har lullat runt i snart två timmar helt borta.

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hihihi... Det är en skön känsla! =)

2009-05-23 @ 07:48:02
Postat av: Jeanna

Nja, jag tyckte det var jobbigt! Fick inget gjort och jag orkade inte med något alls!

2009-05-24 @ 11:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0