Piiiiiiiiiiip

Jag har nu i en lång stund drivit mig själv halvt galen! Tidigare idag fick jag för mig att jag började höra ett lågmält pipande i en hög ton. Jag gick runt på nedervåningen men pipandet varken sänktes eller höjdes så jag gissade på att det var mina öron som tjöt lite svagt. Nyss gick jag upp på övervåningen för att hämta en receptbok ur min bibliotek och jag märke då att tonen var högre där uppe, så jag började leta. Jag lyckades lokalisera pipandet till mitt gästrum men där slutade det. En lågmäld ton som knappt härdes i en hög pitch kom från rummet men vart? Jag letade, och letade och letade... Lyfta på allt, kröp på alla fyra, rotade ut saker ur garderoben, men nej... Till slut öppnade jag batteriluckan till ett av träningsredskapen och där var det...batteriet!

Jag höll på att bli galen ärlig talat! Förstår nu hur en droppande kran kan få personer att drivas till vanvett!

Kommentarer
Postat av: Malin

De där förbaskade ljuden kan förstöra en hel dag för en :)

2009-05-16 @ 13:51:59
Postat av: Jeanna

Verkligen! Jag var helt galen mot slutet innan jag hittade det!

2009-05-16 @ 14:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0