No Doubt

Ikvällens avsnitt av Jimmy Kimmel uppträdde No Doubt och medan jag tittade på deras framträdande insåg jag att jag hade drabbats av en form av åldernsnoja. Medan jag tittade på Gwen Stefani tänkte jag :Hur gammal är hon egentligen? Hon har ju klätt sig och sett ut så där så länge jag kan minnas. Hon klär sig som en tonårig fortfarande och hon närmar sig väl 40?

Sedan började jag räkna på åren... Jag upptäckte No Dount 1995 med sången "Just a girl" och när jag kollade upp Gwen är hon född 1969. Hon var alltså 26 år när jag först la märke till henne och hon fyller 40 i år. Jag har alltid gillat henne och tyckt att hon har varit helskön, att hon har kört sig eget race utan att bry sig. Sedan tänkte jag: Vad fan, Jeanna! Skärpning! So what om hon närmar sig 40? Hade jag varit lika cool som henne om nio år hade jag säkerligen varit överlycklig. Vilka stereotyper jag har i mitt huvud när det gäller ålder!


Gwen Stefani från kvällens Jimmy Kimmel (sändes 090521 i USA).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0