Martha

Innan när jag låg hemma och var sjuk hade jag TV:n på en hel del. Inte att jag alltid tittade på den utan ibland var den bara som sällskap i bakgrunden eller att jag bara gick runt och lyssnade på vad som sades medan jag gjorde annat. En sak jag kom underfund med under den tiden är att jag inte gillar Martha Sweart (hennes show visas dagligen på kanla 9).

Eller, jag tycker att det hon gör och de kunskaper hon har är beundransvärda! Jag tycker att hon är en fantastisk affärskvinna, hon har sinne för affärer och är väldigt driven i sitt arbete vilket jag gillar hos alla människor. Men, jag kan inte riktigt med hennes personlighet. Jag kan nästa tycka att hon ibland är jobbig att titta/lyssna på.

Jag gillar inte heller att hon ofta visar hur hon själv har det i något av sina hus/trädgårdar eller hur hon har det på några av sina fester. Eller, missuppfatta mig inte nu. Jag har inget emot att hon visar det men det är själva sättet som hon framställer det på som jag kan reta mig lite på. Det är precis som hon själv gör allt men hon har fan själv en hel stab av anställda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0