Magont av skratt

Herre Gud alltså! Jag är glad att mitt hus inte är fyllt med videokameror som är till allmän beskådan!

Finns det någon som påstå att man inte kan ha roligt själv, skulle jag i denna stund vilja motbevisa personen i fråga. Jag har så roligt och jag skrattar så mycket att jag har ont i magen! (Jag är hemma själv, Chrisse kommer inte hem förrän någon gång i natt.)

Hur som helst är jag glad över att jag kan underhålla mig själv och att jag inte behöver en massa folk runt om mig för att ha kul! Usch, vilken sjuk humor jag har och jösses vad jag är lättroad!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hihihi... Jag är precis likadan! =)

2009-05-23 @ 07:42:54
Postat av: Maria

Haha, känns både skönt och lite dumt på nåt vis när man får skrattanfall när man är ensam :)

2009-05-23 @ 14:58:00
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Annicka: Jag du och jag är two of a kind! ;o)

Maria: Skrattanfall på skrattanfall fick jag, jösses vilka dumma saker jag kommer på och får för mig! Näää, jag tycker inte det minata att det känns dumt! ;o)

2009-05-24 @ 11:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0