Lunch på Marks & Spencers

Jag har ännu inte tagit mig tiden till att äta lunch idag. Jag vet att det inte alls är bra att göra så, men så mycket annat har bara kommit ivägen och jag har helt enkelt inte hunnit ta lunch. Just nu börjar jag bli hungrig och då sätter smaklökarna igår att bli sugna på diverce saker. Just nu sitter jag och tänker på lunchen som jag och Chrisse åt i Bristol på Marks & Spencer innan jul.


Marks & Spencer i Bristol, England.


Till lunch åt vi  bakad potatis med smör, salt och riven ost.


Till efterrätt delade vi på en bit chokladtårta och ett pekannötswinebröd med kaffe till Chrisse och varm choklad till mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den efterätten hade jag mer än gärna tagit del av. :P

Ska nog banne mej göra lite varm choklad i allafall. Det var länge sen! ;)

2009-05-19 @ 19:11:24
URL: http://lisoball.bloggagratis.se
Postat av: Jeanna

Det var riktigt gott, Lisa!

Mmm, varmchoklad låter gott!

2009-05-19 @ 22:35:49
Postat av: Anonym

Jävla vilka kaloribomber... och säker helt sagolikt gott.

2009-05-20 @ 09:53:34
Postat av: Jeanna

Mmm, Linda, ingen bantar mat precis! Men väldigt gott!

2009-05-20 @ 12:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0