Julklappar år 2009

Jag har precis skrattat så att jag har ont i magen! - Nyss ringa mamma mig, hon och min moster har idag träffats och de införde då en ny jultraition för oss i släkten. Vi ska alla träffas den första eller andra advent hemma hos någon utav oss (det skiftar från år till år vem utav oss) då vi bland annat ska ha köpt en personlig sak för max 50kr  till EN i släkten. Mamma och min moster drog idag lapp om vem som ska handla till vem i släkten. Listan är som följer:

Vem som ska handla till vem:
Mariana...Gunnar
Gunnar...Cissi
Cissi...mariana
Sven...Jamie
Jamie...Sven
Jeanna...Anna
Anna...Christoffer
Christoffer...Andre
Andre...Mikael
Mikael...Monika
Monika...Emelie
Emelie...Jeanna

Jag ska alltså handla till min kusin Anna medan Christoffer ska handla till André som är min kusin Annas sambo.  Jamie ska handla till Sven som är min mosters pojkvän,  Cissi till min moster och mamma till min kusins Mikaels sambo Emelie. Detta kommer att bli så kul alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0