In Bloom

Den som väntar på något gott... Nu äntligen har mina japaska körsbärsträd slagit ut!




Kommentarer
Postat av: Malin

Kom på just nu att din blogg var i mina drömmar inatt, hehe, du hade skrivit att ni hade vart uppe hela natten och pratat om saker som gjort dig så uppspelt, men som du inte ville avslöja, knasiga drömmar jag har, eller var det en sanndröm :P

2009-05-11 @ 08:52:04
Postat av: Jeanna

Ojda, inte dåligt att hamna bland dina dömmar! Haha, nja uppe hela natten var jag inte utan somnade nog vis 01:30-tiden. Men, jag tror inte att det finns något som jag inte skulle vilja avsjöla? Men rejält irriterad var jag hela helgen i alla fall eftersom folk anser mig jag tydligen har jouren dygnet runt med att reda ut deras problem.

2009-05-11 @ 09:18:30
Postat av: Malin

Hehe, okej, då hade min hjärna bara hittat på det hela:) Jag blev nyfiken i alla fall, haha

Jobbigt att ligga i ofrivillig jour alltså! Jag jobbar bara med sånt på dagtid :P

2009-05-11 @ 10:07:51
Postat av: Jeanna

Hihi, gör du? Ja, är jag inte någons psyolog så är jag lärare konstant på jourtid! ;o) Vi kanske ska bilda ett företag och istället ta betalt för våra tjänster?

2009-05-11 @ 10:54:55
Postat av: Malin

Har en kompis som har problem med ett ex som nu bor tillfälligt hemma hos honom. Det är en väldigt speciell tjej, men det är min syster oxå och de är sjukt lika, så jag vet vad det handlar om, hehe, men som sagt, jag håller det på dagtid :)

Ja, du tar natten och jag tar dagen ;) Vad ska vi heta?

"Vi finns i dina tankar, dag som natt" ?? :D kanske mer låter som en slogan xD

2009-05-11 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0