Hästminne

Jag har och har alltid haft ett jädra bra minne! Det är inte så att jag anstränger mig för att komma ihåg saker utan jag gör bara det. Varför vet jag inte, men så är det bara... Jag kan utan problem komma ihåg saker som hände i småskolan, vem som sa vad, vem som gjorde vad,  vad de hade på sig när situationen inträffade och vilka andra som var med. Så är det fortfarande med de flesta situationer som jag minns. Jag vet vilka som vad med, vad olika folk hade på sig, vad vi åt och drack, hur det var dukat, hur vädret var ute, vad olika människor sa och gjorde under kvälllen. Jag minns nästan allt tror jag.

Så, det är inte så smart att försöka tjabba med mig om vad som har sagts och gjorts eller om olika saker som har inträffat! Chansen är stor att jag kommer att motbevisa dig!  ;o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har ett bra bevis, du kom ihåg mina röda skor med rosett på, så ja, du har bra minne!

2009-05-18 @ 16:49:05
Postat av: emma

vad nu då? Vill du inte så säg det i så fall. Vadå inte intresserad att umgås med dig. Du har väl inte varit så intresserad att umgås med oss heller. Jag har ju frågat dig om tjejkvällen, men du har aldrig frågat mig. Så det är väl inte vårt fel heller...Har ju frågat om ni vill hitta på något när ni är nere men jag har bara fått undanflykter. Men ni har inte frågat oss en gång...

2009-05-18 @ 19:03:09
URL: http://emmisenslilla.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Malin: Hihi, japp färger och dylikt brukar jag komma ihåg och de skorna var jättefina! ;o)

Emma: Efter det att jag och A gjorde slut hörde ni inte av er en enda gång till mig och ville umgås. Jag ringde däremot till er många gånger. Ni var hembjudna till mig vid flera tillfällen men varenda gång skickade du sms en stund innan ni skulle komma och skrev att ni inte orkade. Jag hörde även av mig till er och frågade bland annat ifall ni ville hänga med ut i Karlshamn, till Karlskrona eller Granada osv. men ni var inte intresserade. När jag blev ihop med K däremot ville ni helt plötsligt börja umgås igen men när vi gjorde slut slutade ni att fråga igen och ni ville inte umgås igen förrän jag blev ihop med Chrisse. Och jo, vi har visst frågat er tex om Polen och sagt att ni gärna får komma upp till Växjö eftersom vi ytterst sällan är i Lörby. Jag är inte det minsta sur eller arg men vad jag dock menar är att jag inte tänker engagera mig om någon endast verkar vara intresserad att träffa mig om jag bara är ihop med någon. That´s all...

2009-05-18 @ 19:25:39
Postat av: Emma

Skönt att vi klarat ut allt. Verkar vara ett stort missförstånd. Nu får vi snart ta och träffas i alla fall..ensamma...kanske...kram

2009-05-18 @ 20:59:29
URL: http://emmisenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0