Google är uppfunnit

Bara för att jag har en massa nyttigt alt. onödligt vetande i min skalle behöver man inte ringa mig stup i kvarten och fråga mig en massa. Jag vet inte om alla har förstått detta, men Googel och liknade har uppfunnits! Det är en otroligt smidig tjänst där man kan leta upp svar/beskrivningar på i stort sätt alla frågor man har. "Men jag sökte på Google och hittade inget så du får hjälpa mig." Okej, jag sökte precis själv och fick hur många träffar som helst... Så antingen är du lat och inte vill lägga tid på att själv komma fram till svaret, eller använder du jäkligt osmidiga sökord och borde då tänka om eller stavar du som en jäkla kratta och därför inte får några träffar.

Herre min Gud! Jag känner mig snart som supersök på Eniro. Hm...borde kanske upprätta ett betalnummer där folk kunde ringa istället?

Kommentarer
Postat av: Maria

LÅter som en bra plan tycker jag. Du kan ju bli hur rik som helst :P

2009-05-13 @ 10:13:11
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Hihi, jag får ta och satasa på den, Maria! :o)

2009-05-13 @ 13:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0