Fuck you all!

Innan ni läser följande inlägg villja påpeka att detta inte är skrivet av ilska även om det kanske kan tydas som det! Istället är det snarare skrivet av vinnarinstinkt och utifrån motbevisande.

För en tid sedan blev jag kallad inkompetenkt av en kille och hans familj när det gällde renovering. Eftersom jag tidigare inte hade någon erfarenhet av att renovera ansåg personerna att jag var helt inkompetent på området och de ansåg att jag inte ens borde/skulle ge mig på det eftersom jag var så dålig på det! Jag till och med fick inte göra saker för dom!

De senaste nio-tio månaderna har jag renoverat fem rum helt själv. Jag har spacklat, slipat, snickrat, sågat, målat, tapetserat och lasserat utan att ha fått hjälp av någon annan.  Jag har renoverat allt helt själv med bra resultat! Resultatet har till och med varit bättre än det som personerna själva har åstakommit! Till er som kallade min inkompetent vill jag säga: FUCK YOU ALL!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är tråkigt när andra ska tala om för en vad man INTE kan. Bättre att tala om det man kan och uppmuntra en kan jag tycka!

Bra jobbat med renoveringen!! :)

2009-05-08 @ 07:44:23
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Anna

Det e kanske de som e inkompetenta när det gäller renovering... ;)

2009-05-08 @ 11:29:29
Postat av: Jeanna

Maria: Tack så mycket! Jag vet! Det är ofta jag gör saker som jag aldrig förr har gjort bara för att jag har get mig f-a-n på att jag kan klara av det! (It´s all inte the head!) Hade det rört sig om en farlig sak, då jag eller någon annan hade kunnat bli skadad, hade jag inte sagt något om det men annars...

Anna: Nja, hihi två utav dom är i alla fall INTE bättre än mig även om du har försökt få mig att tro det! ;o)

2009-05-08 @ 11:57:57
Postat av: Malin

YEAH! Jag avundas dig!

2009-05-08 @ 21:20:23
Postat av: Jeanna

Hihi, okej? Tack antar jag? Avundas du mig? Why?

2009-05-09 @ 00:12:56
Postat av: Malin

Du är så driven med att komma på och genomföra projekt, jag är nog lite för feg, men vet du vad, snart ska jag flytta och då ska väggarna ändras :P Jag har blivit inspirerad!

2009-05-09 @ 09:55:52
Postat av: Jeanna

Äach, vet du vad, Malin? Det är bara att ge sig fan på det och sedan göra det! Kul att du är inspirerad! :o) Lägenheten kommer säkert att bli fin!

2009-05-09 @ 11:15:57
URL: http://jeannas.webblogg.se/
Postat av: Malin

Du är så engagerad i dina projekt och slutför dem, nu ska jag snart flytta och jag har redan kollat med hyresvärden om det är ok att fixa väggarna, verkar som jag oxå ska lära mig :)

2009-05-09 @ 13:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0