Etiklärare

Ikväll har jag visst blivit utsett till etiklärare. En kompis som läser etik på högskolan Kristianstad behövde hjälp med estetiska dilemman och då ringer man till mig. Men visst, jag kunde hjälpa henne utan problem men jag tycker ändå att det är komiskt. Nu ska vi se...under den senaste tiden har jag haft lektioner i ekonomi, engelska, psykologi, människan socialt och kullturellt och nu då etik... Jag kanske skulle öppna ett utbildningsprogram eller något?

Hm, undra hur många högskolapoäng jag egentligen skulle ha haft rätten till nu som jag inte har fått?

Kommentarer
Postat av: malin

För bara nån vecka sen frågade min kompis bror mig om hjälp med att reda ut problemen då kristendomen kom till Indien xD Det var inte helt lätt då internet var tomt på fakta, så jag fick gräva djupt :P Inte bra när folk vet att man är smart :P hehe

2009-05-19 @ 17:59:14
Postat av: Jeanna

Hihi, är vi för smarta du och jag? ;o) Hihi du är för söt! Snällt av dig att köra lite religionslektioner.

Själv får jag inte vara ifred ikväll heller och jag håller på att få fnatt av all skuldbeläggning! Känns som jag kommer att skjuta någon snart av ren ilska.

2009-05-19 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0