Elektriker

Jag tycker inte om att be om hjälp, inte för att jag är stolt utan för att jag vill kunna klara av saker och ting själv. Jag tycker om att lära mig nya saker och jag vill kunna klara av och kunna lösa olika situationer som uppstår. Jag gillar inte att vara beroende av andra och jag gillar inte att vara inkompetent inom ett viss område. (Jag hatar tex att jag inte klara av att laga min bil om den går sönder!)

Under min uppväxt har jag själv lärt mig lite hemelektronik som jag idag satte på prov när jag skulle skruva upp ett nytt spotlightsystem. Det känns skönt att klara av att göra sådant själv och inte behöva be Chrisse eller Jamie om hjälp. Fast, det nya systemet var lite kruligt. Dels kom allt i små delar som man själv fick skruva ihop samt att den jordade sladden inte skulle kopplas in med den andra sladdarna utan kopplas vid sidan om. Men jag klarade av allt på första försöker! ;o)


Före: Locket (eller vad det heter) som jag fick ta bort. Efter: Mina nya spotligts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0