Det går att bota

När jag igår satt och åt min kvällsmat gjorde jag det i sällskap till Dr Phil och oj vad upprörd jag blev. Gårdagens ämne handlade om transsexuella barn och ungdomar. Dr hil hade bjudut in fyra experter som diskuterade ämnet. En psykiater och en psykolog som menade att man föds till att bli transsexuell och en familjeterapeut och och en psykolog som medade att uppväxten är orsaken till detta tillståndet och att det gick att bota. De två experterna som medade att tillståndet gick att bota påstod att tillståndet berodde på att manliga barn hade kommit i allt för nära kontakt med sin mamma och hade pappor som inte fanns med i bilden. De menade även på att homosexuallitet berodde på samma sak och att även det gick att bota. Jag blev så arg och upprörd när jag hörde denna diskutionen! Shit alltså! &#%¤&#¤!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blir bara så arg när jag hör sånt!!

2009-05-02 @ 21:02:08
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Skojar du? Jag gick runt och var förbannad hela kvällen!

2009-05-02 @ 22:02:04
Postat av: Lisa Olsson

Det är synd att jag inte tittar på Dr Phil. Det där är verkligen något jag också blivit upprörd över och beklagat mig länge och väl över i min blogg.



Jag hade kunnat vara förbannad i veckor. :)

2009-06-29 @ 08:54:10
URL: http://projectlisacd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0