Biobiljetter

Igår satt jag och tittade runt på lite tänkbara aktiviteter som jag och Chrisse kan göra imorgon. Bland annat tittade jag på bion "Änglar och demoner", eftersom både jag och älsklingen är Romfantaster så tyckte jag att den kunde vara passande. (Tyvärr så fanns det inga bra platser kvar på de senare föreställningarna och klockan 18:00 kan jag aldrig få Chrisse att bli färdig, så bio får det bli en annan gång.)

Jag har inte varit på bio på väldigt länge! Sist var i Australien då jag tittade på "I am Legend" och jag betalade 13,50 dollar för en biljett. Eller...vänta lite nu, där ljög jag ju faktiskt. Jag var på date i höstat och tittade då på "Mama Mia". Visserligen blev jag bjuden på bion en jag vet ändå att biljetten kostade 90 kr. Nu när jag tittade på platser såg jag att biljettpriset hade höjts till 105 kr. Nu känner jag mig som en kärring, men när höjdes priset med 15 kr? Hm, känns som att jag inte har varit med i leken på länge...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Öh!? 105 spänn för att gå på bio!? Jisses! Här är en till som känner sig tappad och förlorad i verkligenheten. När hände detta? Nåja, det finns kanske viktigare saker att hålla sig uppdaterad med...

2009-05-14 @ 17:24:36
URL: http://cissimagnesjo.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Haha, jo det finns en hel uppsjö med saker att hålla bättre koll på! Jag blev bra så förvånad!

2009-05-14 @ 19:40:41
Postat av: Maria

Jag o Glenn ska o se änglar och demoner imorgon :) Ska bli så spännande!

2009-05-14 @ 22:12:43
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Maria: Jag hoppas ni inte blir besvikna på filmen! Lova att berätta vad du tyckte om den. (Har du föresten också läst boken?)

2009-05-15 @ 07:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0