Torsdagsnatt på kontoret

Klockan 23:35 en vanlig torsdagnatt på kontoret:

Chrisse sitter och jobbar framför datorn (han har en del att ta igen nu när han har varit ute och jobbat ett par dagar).


Älsklingen min i full färd med pappersarbete. Ursöt "Stig-Helmer-toffs" har han också!

Jag och Marco ägnar oss åt en fördjupning i studeicirkel "Konst på bilar"/"Kosnt i snön".


Detta fina hjulspår lyckades jag (av en slump iofs) få fram i snön när jag backade ur bilen från magasinet. -Ett "M" som i Marco kanske? Eller som i "Magasinet", "(the) Mentalist" eller kanske "Marriage"?

Kommentarer
Postat av: chefen

oj jäklar va skäggig ja blivit...får raka mig lite oftare ;)



hmmm marrige???? hmmmmmm



The magasin står det nog för ;)

2009-03-13 @ 00:49:49
Postat av: Jeanna

Men du vet att jag älskar dig med skägg, du är så snygg och sexig i det, Loverboy!



Schyss! ;-) Magasin står det för, hihi!

2009-03-13 @ 00:57:32
Postat av: Ligisten

ne om ni kollar noga så e det som 2st "M". Så jag vill hävda att det står för "Marco" på "Magasinet"

2009-03-13 @ 16:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0