Tid till spillo

Jag står snart inte ut längre! Efter lunch började min muskel värka som tusan igen och jag har åter igen legat ner bäddad sedan dess. Men andra ord blev det ingen 80-tals fest för mig ikväll! Snyft!  Jag ska ringa till doktorn igen på måndag...

I 1,5 vecka har jag nu eller mindre legat nerbäddad, utan att kunna göra ett skit! Jag hatar sådant här! Jag har inte varit det minsta produktiv. Snacka om att 1,5 vecka av mitt liv har gått till spillo. -Jag har inte uträttat någonting under denna tiden, har inte lärt mig något nytt, inte fått utlopp för min kreativitet och jag har inte träffat människor. Jaha, det var 12 dagar av mitt liv som jag inte kommer att få tillbaka!

Min enda syselsättning under denna tiden har varit att titta på film och TV men låt mig säga att jag är jäkligt trött på det nu! Sedan jag träffade Chrisse har jag knappt sett på varken TV eller film, men jag vill lova att jag har tagit igen det nu sedan jag blev sjuk. Men Herre min Gud vad mycket skit det finns på TV! Jag nästan skäms över att jag lever i en tid då vi efterfråga sådana här TV-program. Tänk när människor om X antal år ser tillbaka på denna tiden och tittat på TV-programmen som visades och som speglar oss. Va? Vad tusan??? (Det enda bra jag har sett på TV idag var en dokumentär och kvinnliga självmordsbombare i Palestina samt CBS 60 Minutes.)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag tycker att man borde få ersättning för förlorad tid när sjukvården inte hjälper en ordentligt. På samma sätt som brottslingar som sitter häktade länge får avdrag på sitt fängelsestraff:) Fats med kontanter! Så nästa gång du går till doktorn och han faktiskt konstaterar att du är SJUK och därefter HJÄLPER dig (hur otroligt det än kan låta...) så får du tillbaka en massa pengar för de 10-11 dagar som du har legat hemma i soffan...

2009-03-22 @ 10:19:27
URL: http://cissivarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0