The Mentalist

En av de männiksor som jag beundrar här i världen är Derren Brown ! Jag hade givit vad som helst för att få vara hans lärling! Allt det han kan göra faschinera mig, så gissa om jag blev glad när serien "the Mentalist" (vilket Derren Browb är på riktigt) började sändas.

Jag har slutat att titta på TV, men den ända serien som jag följer (tack vare internet) är The Mentalist och jag har snart sett klart hela första säsongen...tja, eller så långt som de har kommit i USA.

En annan fördel med den serien är Simon Baker. Jag brukar inte gilla blonda killar, men den killen är helt klart min nya favorit och har knuffat ner Tom Welling på min lista över mest åtråvärda män i världen.  Sedan så skadar det ju heller inte att han är från Australien. ;-)


Jag gillade Simon redan när han var med i serien "The Guardian", men nu är han ta mig tusan ännu mer läcker! Me like!

Kommentarer
Postat av: CL

snyft snyft buhu... snyft snyft

2009-03-12 @ 20:21:15
Postat av: Jeanna

Men älsklingen da! Han är ju bara min Älskling när du inte är hemma! Tänk...hur skulle jag annars ha klarat mig nu när du var i Stockholm och Uppsala?

2009-03-12 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0