Thaisiden gradiner

När jag separerade från A  fick jag äntligen fria händer att inreda hur jag ville. För er som inte kände mig på den tiden kan jag meddela att jag och A inte drog jämt om inredning. Vi hade otaliga diskutioner/bråk om tapeter, färg, möbler och inredning för övrigt. Vi gillade inte alls samma saker och han tyckte mer än en gån att jag hade "onormala" (för att använda ett finare ord än vad han gjorde) idéer när det gäller inredning.

En av de första sakerna som jag ändrade på när han hade flyttat var gardinerna i vardagsrummet. Jag bytte ut de vita bommulsgardinerna mot silverfärgade i thaisiden. Jag älskar dom! Jag ville dirket ha dom när jag såg som i affären (kan även påpeka att jag aldrig förr eller senare har köpt så dyra gardiner).


A var hemma hos mig ett tag efter att jag hade bytt, och tänka sig att det första han kommenterade var gardinerna. Han gillade dom inte.

Kommentarer
Postat av: Ligisten

Har du adress te "A". Kan nog behöva sig en sak eller 2 om inredning. Dem va ju skitsnygga för fan. Varför ha du inte satt upp sådana i min lya ovanför kontoret? ;O

2009-03-15 @ 22:30:46
Postat av: Jeanna

Hihi, jävlas du men mig nu eller gillar du dom på riktigt? Nog har jag allt adressen till honom men inte tänker jag ge det till dig din lille filur!

Du din lya ska jag start ta i tur med. Har gardiner osv jag ska sätta upp där samt att jag ska polera golvet med... Du ska nog se att det blir toppen där uppe med snart! ;-)

2009-03-15 @ 23:06:52
Postat av: chefen

tur att du har så fria händer hemma och på kontoret så all din kreativitet blommar ut :D.

Ang golvet åp övervåningen så ska det städas av ordetnlgt och sen poleras för hand..och vi har ju ett par starka killar som just nu inte har så mkt annat jobb ;)

2009-03-16 @ 00:11:46
Postat av: Jeanna

Mmm, med dig är det underbart! Tack för att du har sådant förtroende för mig att du låter mig göra som jag vill! Älskar dig för det!

Hihi, jag bara sätt dom i jobb så ska jag sköta resten

2009-03-16 @ 00:24:50
Postat av: viran

de va snygga gardiner :-)

2009-03-16 @ 12:25:11
Postat av: Jeanna

Tack så mycket, Veronika!

2009-03-16 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0