Team America

Inatt när vi kom hem från fritidsgården beslutade vi oss för att titta på film. (Vi har annars i vårt förhållande bara tittat på tre filmer tillsammans (var av en nu när vi var i Schweiz) eftersom vi sällan är hemma och när vi väl är det hittar vi på annat.) Jag kände mig djärv och introducerade Chrisse för filmen "Team America".

Jag vet att många har problem med den filmen och inte alls gillar den, men jag tycker att den är helt underbart dum och den är helt klart min humor! Det finns flera scener i den filmen som är helt klockrena, för att inte nämna att den inehåller sjukt roliga sexscener!

Det visade sig att även Christoffer gillade filmen och han tyckte att den var bra gjord med tanke på att det är dockor. Jag kan inte göra annat än att instämma.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Såg den där filmen sommaren 2005, i sällskap med en killkompis som har exakt samma humor som jag själv. Och vi höll fanimej på att skratta ihjäl oss:) Nu var det ju ett bra tag sen, men jag har för mig att favoriterna var: "Arabiskan", spionens skägg och så sexscenerna som du redan har nämnt...

2009-03-07 @ 14:13:40
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Ja jösses, skägget är så dumt och fullt! Jag skrattar nästan ihjäl mig när han gör det hemliga tecknet och amerikanarna inte känne igen honom pga skägget!

Den filmen är helt klart min humor!

2009-03-07 @ 14:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0