Skratt av råhet

Chrisse är i Skåne och jobbar medan jag sitter själv på kontoret. När jag kom hit var Tony, en kompis till Chrisse, och pulade i magasinet. Den människan får mig att skratta så jag ligger dubbelvikt!

Tony är en sådan människa som säger precis vad han tycker och tänker om personer och saker och han har inga hämningar. (Jag tror inte ens att han vet vad ordet hämning betyder!) Visst, ur ett social kompetens perspektiv är hans peronlighet kanske inte den bästa, men jag bryr mig inte! Han är så rå (men ack så ärlig) om personer att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen! Han har nu på morgonen fått mig att skratta så jag har ont i magen.


Kommentarer
Postat av: viran

Lille Tony han skulle ju bli komiker eller nått för när han berättar nått så pratar han helt allvarligt och sen skratta han

2009-03-25 @ 14:30:33
Postat av: Jeanna

Hihi, precis så är det!

2009-03-25 @ 14:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0