Sjukslappa

Jag vaknade för en stund sedan, eller okej, jag var vaken i morse och pratade med Annicka men sedan somnade jag om. Oj va trött och seg jag är nu!

Jag har hostat en hel del inatt så det slutade med att Chrisse körde till kontoret och sov (natten innan hade jag hållit honom vaken  med mitt hostande så han var helt slut igår på dagen, den stackaren). Chrisse var hemma igår på kvällen och då tilllagade jag stuvade makaroner (smaksatta med kardemuma) och isterband, jag bakade kladdkakemuffins till hans anställda samt att jag klippte honom (alla hans långa lockar är nu borta och han är helt snaggad i stort sätt). Jag gjorde även köttbullesmörgåsar med rödbetssallad som han skulle kunna ha till frukost idag. - Känner mig nu som värsta hemmafrun.

Igår sov jag i stort sätt hela dagen, antar att jag kommer att göra detsamma idag. Har beslutat mig för att inte göra ett dugg nu, dvs att inte anstränga mig i ett hopp om att det ska återställa mig helt denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0