Orkar inte mer

Sedan i onsdagskväll i förra veckan har jag haft en jädra hosta. Nu de senaste dagarna har jag hostat så att jag spytt samt att min högra lunga nu värker konstant, jag har svårt att andas samt att när jag hostar eller snyter mig skär det som knivar i högra lugnan och jag kan knappt röra mig.

Jag ringde sjukrådgivningen och tillsvar fick jag att förkylnin och hosta var något som gick nu och så länge jag inte fick hög feber var det bara att vänta ut hostan (jag fick hostmedicin, på recet men den har inte hjälpt). Inatt har jag inte kunnat sova och nu har jag så ont i högra lugnan att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Jag orkar inte mer nu....

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men herregud, gå till doktorn då. Sjukvårdsupplysningen vet inte allt, och det viktigaste är ju att de inte kan lyssna på dina lungor. Men det kan farbror doktorn!

2009-03-12 @ 15:00:51
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja, herregud, gå till doktorn! Man kan ha hosta i samband med förkylning, men du är ju inte förkyld. Och man ska väl för tusan inte hosta tills man spyr- det är väl inte normalt. Nej, jag har hört att den som skriker mest är den som får sin vilja igenom till slut.... så Go Girl!!! (To the Doctor...)

2009-03-12 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0