Orkar inget

Efter maxirundan i morse lyckasdes jag somna till slut och sov i några timmar. Inte för att jag känner av sömnen, är fortfarande helt slut och orkar ingenting och ligger nu nerbäddad och tittar på TV/datorn! Chrisse är iväg och jobbar men jag tror och hoppas att han kommer hem om några timmar, saknar honom så mycket!

Min bil är för övrigt kidnappad och numera upphissad i garaget. Stefan och Chrisse ska laga mitt avgasrör samt att Stefan ska serva den, vet inte riktgt när jag får tillbaka min lilla Skrållan. Är nu alltså strandsatt i torpet utan bil. När jag gnällde över min lilla Clio påpekade Stefan att Clion är den bil av alla Renaulter som brukar ha minst fel, så jag ska kanske vara tacksam att jag inte har en annan Renault ändå? Stefan sa även att visst att japanska bilar är bra och de håller länge, men när de väl börjar krångla är det ett helvete att laga dom. Kanske ska bli tyskt nästa gång det bli ny bil i alla fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0