Oops, en "Jeanna"

För några kvällar sedan gjorde jag en riktig "Jeanna", ett bevis på att jag ibland är tankspridd...

Hemma i torpet har vi vår tvättkorg brevid toalettstolen i badrummet. Jag höll på kvällen att göra mig iordning för att lägga mig,  jag tar av mig mina trosor och ska gå in i badrummet för att slänga dom i tvättkorgen. Vad gör jag? Jo, gå in i badrummet, lyfter locket till toalettstolen, slänger i trosorna och det är först då jag upptäcker vad jag håller på med men då ligger mina trosor redan och simmar i toalettstolen... Joda, ibland är jag förvirrad.


Kommentarer
Postat av: Marina

HAHAH! det var roligt men något jag oxå kunnat göra!!!

Kram

2009-03-16 @ 06:33:07
Postat av: Cl

haha gjorde ju en sån igår... var på väg med tvätten in till tvättmaskinen och var pinknödig, kom dock på i sista stund vad jag höll på att göra

2009-03-16 @ 11:13:11
Postat av: ThisIsMaria

Det är härligt att höra att man inte är ensam i världen om att göra såna grejor :) Fast trosorna i toastolen har jag inte lyckats med, har min tvättkort på behörigt avstånd från den :P

2009-03-16 @ 12:11:14
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Ja du Maria, ibland så har jag så mycket att tänka på att jag är glad att värre saker än så inte händer!

2009-03-16 @ 12:14:28
Postat av: Ligisten

HAHAHAHA. Du slutar aldrig att förvåna jeanna =D

2009-03-17 @ 13:19:55
Postat av: Jeanna

Hihi, det tar jag som en komplimang, Marco! ;-)

2009-03-17 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0