Nattlig skräck

Tänk er att ni vaknade en natt och ni märker att det är någon annan i rummet, ni kan känna någons närvaro. När ni vänder er om, ser ni att det står en gestallt vid er säng. Vilket av följande hade ni blivit mest rädd av att se vid er säng som denna gestallt:
- En man men en kniv
- Ett spöke
- En utomjording

Jag hade blivit jäkligt rädd för alla, men jag tror nog att jag hade blivit mest rädd för mannen med kniven. Anledning: Jag vet vad mannen hade varit ute efter (mörda och/eller våldta mig). Självklar hade jag blivit rädd för spöket och utomjordingen också, men samtidigt hade det inte varit lika uppenbart vart de hade varit ute efter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem hade man blivit rädd för? ja du har nog rätt angående knivmannen för man kan lätt räkna ut vilkety uppsåt han har när han står vid sängen.



spöket, då hade man nog blivit nyfikne på varför han/7hon/det är här. som vi hört i alla historier så brukar spöken-7ålnader ha nånting attt förmedla.



En utomjordling.

Ja det beror på hur den ser ut, är den lika hemsk och ful som vissa i Star Wars så hade jag blvit rädd, men hade den sett ut som Alf, så hade jag varit nyfiken på va den gjorde här hos mig.



Tänk va rik ma blivit om man sålt historien om att man blivit polare me en alien hihi

2009-03-22 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0