Lugn dag

Det har varit en lugn dag för mig. Sov länge och slappade fram tills klockan var 14.00 då Jessica kom och hämtade mig (min bil är fortfarande på lagning). Uträttade en lite ärenden på stan, fixade bl.a.material till kaklet och bänkskivan till köket i torept (efter lite funderingar blev det både grått kakel och grå bänkskiva). Åkte sedan tillbaka till kontoret där jag och Jessica sedan satt och pratade i flera timmar. Vi pratade om resor, storstads vs. småstadsmentalitet, vad man vill göra med sitt liv osv. 

Chrisse är iväg och jobbar och kommer inte att sova hemma i natt. Snyft! Saknar honom! Det är jobbigt att sova själv i topret, man är nära honom då på något sätt men ändå inte. Saknar honom, hans närhet, våra nattliga samtal samt hans nakna kropp brevid min under täcket om nätterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0