Lite vardagslyx

Jag är en människa som tycker om att göra skillnad på vardag och fest, eller rättare sagt så nästan kräver jag att man gör det! Men samtidigt tycker jag om lite vardagslyx emallanåt, som idag till exempel. Chrisse ska nu om ett par timmar åka iväg och jobba ett par dagar i Stokcholm (jag blir alltså kvar själv i Växjö i några dagar). För att få en stund tillsammans ihop innan han åker har jag nu idag lagat till en liten lyxigare lunch än vad jag normalt brukar göra en vardag.


Inte superlyxigt precis, men det är ändå lite mer än normalt för oss en lunch mitt i veckan: Grillat fläskkött med färskmalen svart peppar och grovt havssallt, samt bakad potatis med en gröslöksröra.

Kommentarer
Postat av: viran

Det ser gott ut :-)

2009-03-10 @ 17:50:36
Postat av: Anonym

Det var gott om jag får säga det själv! ;-)

2009-03-10 @ 21:16:54
Postat av: Cecilia

Jag tycker också att det ska vara skillnad på vardag o fest, men inte så mycket sett till maten... jag är mer förtjust i fina omgivningar, kanske goda drinkar, fina kläder osv... Lyxig mat, som är lite mer avancerad, gör jag så ofta jag kan! Because we're worth it^^

2009-03-12 @ 15:05:28
URL: http://cissivarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0