Kalas med familjen

Idag har vi varit hemma hos Roy och Sara (i deras nya lägenhet i Växjö) och firat att Roy fyllde 22 år igår. Hela familjen var samlad och det var trevli och roligt! -Jag har alltid önskat mig en stor familj och jag tycker att det är väldigt trevligt att Chrisse har fyra syskon (Roy 87:a, Veronika 85:a, Dennis 82:a och Jerry 80:a).

Västa babyboomen är det också bland syskonen (så jag blev varnad att se upp med vilken stol jag satte mig på).
-Jerry och Marina fick sitt första barn, Freja, i december månad.
-Veronika och Boris ska ha sitt första barn i april.
-Dennis och Annicka ska ha sitt andra barn i juli, de har redan 2-åriga Felicia.
Mmm, Chrisses och mina barn kommer att få många kusiner att leka med, precis så som jag vill ha det! :-)


Födelsedagsbarnet Roy med sin flickvän Sara.


Dennis, Annicka och deras dotter Felicia.


Marina, Jerry och lilla Freja.


Jerry, Dennis, Chrisse och mamma Eva.
Höggravida Veronika och Roys och Veronikas pappa Ulf (Veronika och Roy är Chrisses halvsyskon).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0