Houston-minnen med Maria

Jag satt och tittade på lite bilder från Houston idag. Vilka minnen som kom tillbaka! Sommaren ´99 tillbringade vi båda i Houston som Au Pairer åt en varsin familj som kände varandra (det var så vi träffades). Första gången vi sågs, hemma hos min familj, tittade vi på varandra och sa: "Jag trodde du skulle vara blond!"

Detta är till dig, Maria!


Jag, Maria och hela gägnet en lördagskväll på stan.


Maria fyllde 21 när vi var i Houston. Detta firades på Mexikansk restaurang där hon fick den traditionella tårtan i ansiktet.


En helg stack vi och tittade på baseball: Houston Astros mot Detroit Tigers. (Houston vann.)


Att åka till ett vattenland och roa oss hann vi också med.

Kommentarer
Postat av: ThisIsMaria

Hej!

Jodå, arbetslös känns det som att jag kommer att vara ett tag framöver..

Finns inte några jobb att söka.

Imorgon ska jag på basinfo på AF. Spännande så man blir helt till sig. Haha.



Hur går det själv?

Kram

2009-03-18 @ 11:48:30
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: C

hmm ja du har ju ändrat dig lite sen dess, men könner allt igen dig ändå ;)

2009-03-18 @ 12:14:54
Postat av: Jeanna

Jo, det var ju några kilo sean... Minns att jag hade storlek 38 på den tiden och jag har aldrig varit så vältränad som när jag kom hem därifrån. Vi hade både pool och gym i huset. Varje morgon innan jag började jobba simmade jag i 45 minuter samt att jag tränande i gymmet tre gånger i veckan och var ute och gick mycket, (Det var så varmt i Houston och luftfuktigt att en gång stannande en man och undrarde om allt var okej eftersom jag var ute och gick. -Folk går inte så mycket i USA!)

2009-03-18 @ 17:54:15
Postat av: Houston Maria

Ha ha, har inte varit inne här på ett tag, allt för mycket med skola, bröllop och allt annat som ska fixas men gud va roligt och se lite gamla bilder. Jag har en hel del jag med, tror jag har playboy bilderna någonstans ;) inte på datorn men jag kan scanna dom om du är sugen på att se dom. kram

2009-03-22 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0