Drunkna

I eftermiddags hände en sak som framkallade mitt livs första panikattack...

Eftersom jag har fått så ont i bröstmuskeln igen har jag varit sängliggandes hela dagen utan att i stor sätt kunna röra mig. Nu i eftermiddags försökte jag dricka lite miniralvatten, när jag inte riktigt vet vad som hände. -När jag försökte svälja fick jag inte ner vattnet utan allt började bubbla i halsen samtidigt som jag inte kunde andas. Och så höll det på ett tag, jag  försökte svälja, vilet inte gick eftersom allt bara bubblade i strupen samtidigt som jag försökte andras vilket jag heller inte lyckades med. Till slut kändes det som att jag höll på att drunka vilket framkallade panik.

Till slut vände jag huvudet upp och ner vilket gjorde att vattnet i halsen rann ut på golvet, och då släppte paniken. Jag vet att detta förmodligen inte låter särskillt allvarligt för er som läser, men det var så obehagligt! "Du drunknar" bara ekade i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Marina

usch det låter jätteotäckt! Fy!!

Känner du dig fortfarande i bra? Ska du inte ringa läkaren igen elelr man kanske inte kan göra så mycket när värken sitter i bröstmuskeln? Måste vara jobbigt!

Hoppas det går om snart!

Kram och trevlig helg!

2009-03-20 @ 09:29:49
Postat av: Jeanna

Det var riktigt otäckt, Marina!

Har pratar med doktor men det finns inget de kan göra eftersom jag inte har feber osv. Bara att vila och int anstränga muskeln samt att äta inflamationshämmande tabletter.

2009-03-20 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0