Curly, curly, curly...

Ibland önskar jag att jag inte hade tjock och självlockigt hår.  Jag vet att man inte ska klaga, att man ska vara nöjd med det man har. Innerst inne är jag glad för mitt hår, men samtidigt lite ledsen över att det finns så många frisyrer som jag inte kan ha. Den kommande veckan ska jag klippa mig och hade varit sugen på att ändra frisyr totalt. Jag gillar Rihannas frisyrer och hade gärna velat ha något liknande hennes, men det går ju tyvär inte...  (Chrisse har med självlockigt hår och genen för lockigt hår är den dominanta genen...stackars våra barn!)


Tänk om man hade kunnat ha någon av dessa frisyrerna! Så snygga!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du skulle inte kunna tänka dig att låna ut lite lockar? ;-) Här är håret rakt och platt och det är jag inte nöjd med, men det är man väl aldrig...



Vore kul om du ville delta i en liten utmaning på min blogg.

2009-03-20 @ 12:06:27
URL: http://pysselmia.blogg.se/
Postat av: Lockar

kolla bilden på "uggla" en bit ner, nånting åt det hållet kanske det blir då haha

2009-03-20 @ 12:46:18
Postat av: ThisIsMaria

Man blir aldrig nöjd :) Jag hade gärna haft långt, tjockt o lockigt hår :)



Hur är det med din bröstmuskel??

Kram

2009-03-20 @ 15:47:32
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Älsklingen (aka Lockar), våra barn kommer att bli riktiga troll och ditt hår är dessutom ännu mer lockigt än mitt!

2009-03-20 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0