Årets kommentar

När jag och Chrisse var i Polen, träffade vi på två andra svenska killar som vi umgicks lite med. Den ena killen, Roger, var homosexuell och han föll genast för Chrisse. -Ni skulle ha sett så han svärmade för Christoffer, det var riktigt roligt att se! Hur som helst, sista kvällen på Båten tillbaka till Stockholm bjuder Roger oss på en drink. Chrisse gillar inte sin och Roger ge då Chrisse sin drink till honom medan han säger: "Jag har inte sugit kuk på fyra dagar så du kan lungt använda mitt sugrör!" Hitentills är det den bästa kommentaren jag har hört i år!


Roger försöker ge Chrisse en kyss vid tolvslaget.

Kommentarer
Postat av: Ligisten

Ja jävla den va bra.

2009-03-13 @ 16:09:44
Postat av: viran

haha Chrisse är känd för att va lite små bög ;-)

2009-03-13 @ 16:11:23
Postat av: Jeanna

Haha, jasså så han är det, Veronika? ;-)

2009-03-13 @ 23:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0