Angels and Demons


Angels and Demons har världespremiär 15 maj. Ser fram emot och längtar efter den filmen!

Trailer : http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/angelsdemons/

Som en stor Romälskare (staden inte drycken) gillade jag den boken. När plaster och monument beskrevs visste jag exakt var det var och jag kunde se allt framför mig som om jag själv vore med. Jag lyckades till och med räkna ut gömstället i slutet innan det uppgick var det var i boken.   ;-)

Rom är en speciell stad för mig! All historia, kulltur, konst och religion sammlat i en stad, perfekt för en människa som mig! Jag fick rysningar i kroppen när jag vandrade på vissa av ställerna i Rom. Helt klart den bästa staden i Europa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0