Vad jag vill ha...

Jag vet att jag har sagt det här innan, men det tål att upprepas. Jag har en toppenpojkvän! Han har allt jag vill ha!

Bryr sig
Han bryr sig om mig, vill ha mig som bollblank, fråga mig saker, värdesätter mig och undrar hur jag mår och har haft det under dagen. Det är viktigt för honom att jag har det bra och att jag vet att han älskar mig. Han rör mycket vid mig, spontana kramar och kyssar och jag får alltid höra hur mycket jag är älskad, söt osv. Vi somnar alltid tätt ihop slingade. Även om vi ibland är ifrån varandra har vi långa samtal mint en gång om dagen. Vi har aldrig bråkat eller höjt rösterna till varandra.

Smart och allmänbildad
Den grabben har både högt IQ och är allmänbildad. Man kan prata med honom om allt, ha långa diskussioner, han utmanar en och man kan lära sig utav honom.

Laga mat
En kille som inte kan laga mat känns i min värld som meningslös. Den dagen man skaffat familj med en som inte kan laga mat hade inte känts så kul, skulle jag har gjort allt då? Chrisse kan laga mat (han är till och med utbildad) så hyshållssysslorna kan delas lika. Man hade utan vidare fått hjälp av Chrisse inför fester och dylikt och den dagen vi skaffar barn kan han vara en bra pappa till dom.

Händig
En kille som inte är händig är osexig och omanlig i mina ögon och hade dessutom inte känts särskillt nyttig i hushållet. Chrisse kan renovera i alla kategorier, fixa motorer och en massa annat. Thank you!

Berest och språkbegåvad
Jag uppskattar någon som tycker om att resa och som har sett mycket av världen och som är bra på språk och inte hela tiden behöver ha mig som översättare. Finns många platser som Chrisse varit på som jag ine har sett ännu...

Kan hantera sprit och pengar
Behöver jag väl knappast förklara. En man som inte kan känna när han har fått för mycket eller som blir svin när de dricker är högst osexigt i mina ögon! Detsamma gäller pengar. Tack för att du är så vuxen, min älskling!

Socialförmåga och danskunning
Chrisse är expert på att kunna ta olika sorters människor och känner jäkligt mycket folk i olika kategorier och han är öppen, social, snäll och lättsam. Bortsätt från att jag älskar att dansa är det en social fördel efterom man lätt hamnar i situationen då det dansas, och det klarar älsklingen utan vidare av.

Ärlig
Han är min bästa vän och vi säger allt till varandra, både bra och dåliga saker. Han skulle aldrig ljuga för mig eller föra mig bakom ljuset och vi vet vart vi har varandra.

Attraktiv
Han har de mest vackra blåa ögon som jag har sett, tjockt, mörkt lockigt hår som ja älskar att pilla i och ett vacker ansitke. Jag känner mig attraherad varje gång jag ser på honom.

Bra sex
Jag hade dött om sexet var dåligt! Sex ska vara bra och man ska ha mycket av det och man ska både kunna ge och ta! Tydligen är killar inte allt för upplysta om att det finns både klitoris och en G-punkt och jag är glad att jag är ihop med en som förstår det. Thank you honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0