The night so far...


Bjuds det på citronmarinerad och grillad kycklingfilé, pastasallad och vitlökbröd. (Fröken Jeanna är som oftast nykter har endats Cola Light i sitt glas.)


Spelas det Guitar Hero Metallica och jag är bäst! På första försöket ikväll (och jag har bara spelat låten två gånger innan)  sätter jag 100% (streak på 582 st) på No Leaf Clover. Okej, på meduimnivå men ändå.... I rock!


Är det provsmakning på Ben & Jerry´s sorter. Dessa två är mina nya favoriter (två smaker som jag tidigare inte provat och som var mumsiga!).

Kommentarer
Postat av: Maria

Mmm! Cookie dough är min favvis :)

2009-06-07 @ 08:57:02
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Den var riktigt god, Maria!

2009-06-07 @ 10:04:33
Postat av: Malin

åhh, snart e de dags för en Ben & Jerrys :)

2009-06-07 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0