Stå för era åsikter!

Åter igen, var inte så jävla fega att ni inte kan stå för det ni tycker och tänker! Ni får gärna be mig fara och flyga eller ha åsikter om det jag skriver men var då så vuxna att ni kan stå för det! Annars är ni inte mycket värda i mina ögon och jag ser er som ynkryggar! Även om jag kan räkna ut vem som skriver vad som kommentarer är det ändå jäkligt fegat att inte öppet våga stå för det!

För er som inte har förstått detta så lämnas det en IP-adress efter varje kommentar och jag är inte dummare än att jag kan spåra IP-nummret. Den enda gången jag inte får en exakt adress är om det är ett mobilt bredband som används, då får jag bara fram området det är skickat ifrån... Så även om ni försöker vara anonyma så är ni inte det för mig.

Kommentarer
Postat av: Marina

oj då verkar som någon gjort dig riktigt förbannad...=)

2009-06-06 @ 22:24:14
Postat av: Jeanna

Jag blir bara så trött på folk som är små och fega!

Det som dock är mest synd är att personen var liten och feg förr i tiden och hade ett behov utav att vara en översittare och trycka ner dom som var svagare i ett försöka att hävda sig själv. Tråkigt att se att det inte har skett någon utvecklig på den punkten efter all denna tid!

2009-06-07 @ 04:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0