Snart 30...

Nästa månad fyller min lille pussgurka 30 år (lammkött). När vi först började prata om hans födeledag för länge sedan föreslog jag att vi skulle åka till USA i två veckor och fira, men jag förstod snabbt att det skulle bli omöjligt. (På sommarhalvåret kan Chrisse inte vara borta i två veckor från företget.) Nu har jag försökt genomföra en resa till hösten istället, men jag tror inte att jag kan dra bort honom två veckor då heller, men vi får väl se.

Själva festen har blivit framflyttad till i augusti efterom så många hade semester i juli. Jag, Festplaneraren Jeanna, är på hugget och vill planera och ha mig Chrisse tar det lugnt.

Presenter från mig har också blivit svårt att införskaffa. Helst hade jag velat planera enhemlig långweekend någonstans, till tex St Petersburg, men det kommer aldrig gå att genomföra. Som det är nu är det endast en helg i Göteborg med U2-biljetter som han ska få...

Aaaaaahhhhhh!!!! Jag vill planera allt i minsta detalj och jag vill ha koll på allt, Jeanna planerare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0