Sliten

Imorgon när jag vaknar är jag helt övertygad om att jag kommer att ha värsta träningsvärken! Oj vad här har burits möbler och kartonger med två värkande knän och en stuikad fot. (Självklart lyckades jag trampa fel när Jamie och jag bar en av de stora vinkylarna i eftermiddags och har sedan dess haltat lite lätt på högerfoten samt att jag, som nämnts tidigare, igår skadade båda knäna när jag hoppade ner från flaket.)

Med själva flytten var vi klara vid runt halv åtta-tiden ikäll och sedan ägnade vi en bra stund åt att sitta och grilla och umgås. Riktigt trevligt var det och god mat bjöds det på. Cecilias ena bror, Tobias, gjorde hamburgare som var mumsens så goda!

Nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen och sova ack så gott.


Kommentarer
Postat av: Maria

Har du sån träningsvärk att du inte ens kan blogga om den?? :)

2009-06-29 @ 18:49:04
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Lina

Har du fått (skriv-)kramp?

2009-07-02 @ 15:55:32
Postat av: Linda B

Åkt på semester?

2009-07-03 @ 08:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0