Röjsåg i värmen

I söndags när vi var hemma hos mamma på middag lånade jag ett av Jamies röjsåg. Jag ska till Karlshamn i morgon eftermiddag så jag hade tänkt lämna tillbaka det då, med andra ord har jag härjat runt för fullt med röjsåget i trädgården idag. Jag blev precis färdig och jösses var varm och svett jag är! Att i denna värmen stå med hjälm och full mundering på sig var ingen smart idé! Jag kan säga att jag inte är avundsjuk på när Jamie pysslar med skogsarbete varma sommardagar!

Jag vet inte om jag har för korta ben i förhållande till selen och såget men shit vad ont jag har i vänster höft! Fick ta tre pauser medan jag härjade runt för att höften började värka för mycket! Eller så använde jag helt enkelt fel teknik och Jamie kommer nu att idiotförklara mig!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha! Måste vara bra att ha RÖJ-såg hemma nu när det är sweden rock. Då kan du ju röja på ditt eget vis! :-)

2009-06-03 @ 11:12:02
Postat av: Cissi igen

Du får väl göra som de gör i alla reklamfilmer för dammsugare och golvmoppar- klä dig i högklackat! (Visserligen är ju röjsåg ett typiskt manligt arbetsredskap men vi går ju (?) mot ett allmer jämlikt samhälle...)

2009-06-03 @ 11:13:46
Postat av: Jeanna

Hihi, vad får du allt ifrån Cisi? "RÖJsåg och rockfestival!"

Mmm, allt verkar ju gå så bra med högklackat på sig så jag kanske ska prova det? Tack för tipset!

2009-06-03 @ 11:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0