Om jag vann 100 miljoner på lotto...

...så hade jag startat mitt eget produktionsbolag! Jag hade skapat "Fire Snake Productions" och satt mig själv på presidentposten! (Kan ni komma på varför det skulle heta så har ni tänkt till! Men det har något med mig att göra om ni inte kan räkna ut det!)

Jag hade kunnat ha fria händer och göra vad f-a-n jag vill utan att ha ett bolag flåsande mig i nacken och som drog i mina tyglar. Jag hade velat göra indipendentfilmer, Tv-serie och Musikvideos (med betoning på film). Min första film har jag redan i huvude och som jag hade velat filma med handhållen kameror! Den bygger på en novell som jag skrev i high school och som jag fick mycket beröm för av min lärare, hon gillade främst mitt överaskande slut! En psykologiskt drama som man inte kan räkna ut slutet på... Som sagt, min största förebild är Manoj Night Shyamala, så ni kan nog gissa vilka filmer jag vill försöka göra! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0