Jordgubbar

Det är nästan så att jag skäms, men jag har ännu inte ätit jordgubbar i år! Eller okej, nu ljuger jag lite för jag åt faktiskt en chokladdoppad jordgubbe till champangen på Marias bröllop, men bortsett från det har det för min del inte blivit några jordgubbar alls i år! Jag försökte köpa jordgubbar till efterrätten på nationaldagen men dom var slut i affären och jag orkade/hann inte köra runt och leta så jag  hoppade över det. Vad osvensk jag känner mig så här två veckor in på sommaren!


Förra året bakade jag i alla fall en jordgubbstårta till mammas födelsedag...

Kommentarer
Postat av: Annicka

Åh, vad den såg god ut! =) Jag älskar jordgubbstårta!

2009-06-12 @ 17:21:00
Postat av: Jeanna

Tack, gumman! Jag tror den slank ner rätt bra om jag minns rätt! ;o)

2009-06-12 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0