Inbjudningar till fester

Herre Gud säger jag bara! Vad f-a-n är folks problem?

När jag har fester eller middagar bjuder jag INTE in alla jag känner varenda gång! Ibland bjuder jag tex bara in familjen, ibland bara mina tjejkompisar och har "tjejfest" ibalnd bara en viss grupp med människor som jag vill ska träffa varanra osv. Bara för att jag inte bjuder in någon varenda gång jag har folk hemma betyder det inget negativt i min värld, det betyder bara att jag just den kvällen hade en annan grupp med människor i åtaknen....

Har jag en middagsbjudning och bjuder på mat och alkohol är det inte okej för mig att ni bjuder in er själva!  Liknande är det inte heller okej att ni bjuder in era vänner till min mina middagar. -Varför ska jag bjuda på mat och alkohol till ett gäng med männiksor som jag inte känner om jag själv inte har kommit med förslaget?

 

Kommentarer
Postat av: Emmisen

Håller med! En sak är ju om man frågar om det går bra men man kanj inte bara förutsätta det. Vi har haft många fester innan då många objudna kom. Inte alls kul!

2009-06-06 @ 14:08:30
URL: http://emmisenslilla.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Håller med dig Emma.

2009-06-06 @ 15:07:54
Postat av: Maria

Går ju inte att bjuda alla alltid...

2009-06-06 @ 19:34:39
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Precis, skulle man bjuda alla man känner varje gång skulle det bli många människor hela tiden...

2009-06-06 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0